نظرات دانشجویان و شرکت کنندگان در دوره ها…
دانشجویان دوره هیپنوتیزم مرکز هیپنوآلفا
دانشجویان دوره هیپنوتیزم مرکز هیپنوآلفا
دانشجوی دوره هیپنوتیزم مرکز هیپنوآلفا
به نام خدا سپیده صادقی هستم زوج درمانگر
من کلاس های آقای دکتر محمدنبی و آموزش هیپنوتیزم رو شرکت کردم و خیلی استفاده کردم از این روش تو بحث درمان مراجعانی که مشکلات مختلفی از جمله اختلالات اضطرابی، استرس، حمله پنیک یا فوبیای مختلفی رو داشتن. ممنون از ایشون خیلی خوشحالم که کلاس های ایشون رو شرکت کردم. ممنون آقای دکتر.

علیرضا اکبری هستم کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی، من با شرکت در کلاسهای آموزش هیپنوتیزم استاد محمدنبی تونستم براحتی آخرین متد آموزش هیپنوتیزم رو یاد بگیرم و خیلی راحت تونستم هیپنوتیزم رو مورد دوستان و خانواده انجام بدم. و تشکر میکنم از زحمات استاد و تیم بسیار قدرتمندشون که به من کمک کردن که بتونم به راحتی هیپنوتیزم رو یاد بگیرم. با تشکر

با سلام خدمت استاد عزیزم آقای دکتر محمدنبی. شریفی هستم از کرمانشاه، قبلا دوره آموزش هیپنوتیزم رو پیش استاد دیدم کاملا راضی هستم از ایشون، از نحوه آموزش شون و دستشون درد نکنه.

من در کلاس های خود هیپنوتیزم و دگر هیپنوتیزم استاد شرکت کردم، کلاس هاشون خیلی خوب و جامع بود. به شما هم پیشنهاد میکنم در کلاس های استاد شرکت کنید و براحتی هیپنوتیزم رو یاد بگیرید.

به نام خدا الهام پناهی هستم دانشجوی دکترای روانشناسی، من با شرکت در کلاس های آموزشی استاد بابک محمدنبی توانستم هیپنوتیزم را به صورت کاملا علمی و ساده یاد بگیرم و انجام بدم، اینجا میخواستم از استاد به خاطر کلاس ها و آموزش های خوبشون تشکر کنم، ممنونم
خانم دکتر سپیده صادقی
آقای هادی محرابی
نظرات دانشجویان زیاد هستن ولی از درج نظرات بدون عکس و ویس و… در این بخش خودداری شده
مدرک آکادمی اس.آی.سی (S.i.C) آلمان همراه مهر برجسته و هولوگرام s.i.c و لیبل برجسته و رجیستر شده دائمی
مدرک آکادمی کیوسی (Q.C) آلمان، هلند، اتریش، سوئد، سوئیس همراه مهر برجسته و هولوگرام Q.C و لیبل برجسته و رجیستر شده دائمی
نظرات دانشجویان